12.9.11

Γραμμα στη μητερα


Μανουλα μου γεια σου!
Σου στελνω αυτο το γραμμα και ελπιζω να χαρεις οταν το λαβεις.
Η ζωη εδω στη θεσσαλονικη ειναι ενταξει,αν και μου λειπει η ζεστη
αγγαλια σου μανουλα.
Εμαθα να βαζω πλυντηριο και γενικα ειμαι πολυ νοικοκυρης και θα
ησουν περηφανη αν εβλεπες ποσο νοικοκυρης ειμαι.
Εχω γνωρισει πολλα παιδια απ'τη σχολη που δεν με βριζουν πολυ
καποιοι μαλιστα κανουν και παρεα μαζι μου.
Την κυριακη θα παω στη τουμπα να δω τον Παοκ.Φοβαμαι λιγο μαμα.
Ποιο πολυ κανω παρεα με ενα παιδι απο δω,την Σαλονικα(ετσι τη λενε τη
θεσσαλονικη εδω μαμα) που τον λενε Βρασιδα Χασικλα.Το χασικλας δεν
ειναι το επωνυμο του αλλα το παρατσουκλι του γιατι πινει πολυ χασισι.
Ξερεις τι ειναι το χασισι μανουλα?Ουτε εγω ηξερα,αλλα ειναι πολυ ωραιο
θα σου αρεσει πολυ και σενα,θα σου κραταω τα χριστουγεννα που θα κατεβω. Ισως σε δω να γελας παλι λιγο,εχω να σε δω να γελας απο τοτε που πεθανε
η γιαγιακα(αληθεια γιατι γελουσες τοτε?)και μου εχει λειψει .
Μανουλα μου,μου λειπει το ξυλο που μου εδινες οταν ημουν μικρουλης,
μπορει να πονουσα λιγο αλλα ειχαμε σωματικη επαφη και αυτο ηταν τελειο.
Μαμα,θυμασαι μια φορα που κοιμηθηκαμε στο ιδιο κρεβατι επειδη εγω φοβομουν και εσυ ενιωθες μοναξια?Θυμασαι ωραια που ηταν μητερουλα?
Θα σε αφησω καπου εδω μαμα γιατι θελω να καπνισω χασισι και να παιξω με το πουλακι μου,θα σου γραψω συντομα παλι.Αν μπορεις στειλε λιγα λεφτα ακομα γιατι σχεδον τελειωσαν,η ζωη εδω ειναι ακριβη.

Μανουλα μου γεια,σ'αγαπω πολυ!!!

Ο γιοκας σου,Φλωρος Τζιτζης

Υ.Γ. Σου στελνω μια φωτογραφια που ειμαι με τους φιλους μου

3 σχόλια:

  1. ο φλωρος ειναι με τα κοκκινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. nomiza oti itan me to galazio...krima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Ξερεις τι ειναι το χασισι μανουλα?Ουτε εγω ηξερα,αλλα ειναι πολυ ωραιο
    θα σου αρεσει πολυ και σενα"

    χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή