9.12.11

BATISTUTA

Σας έχει κάτσει να νιώθετε ότι κάτι πρέπει να κάνετε και γρήγορα;
Μια τελευταία ανέλπιδη προσπάθεια διαφορετικά θα πεθάνετε;

Ε,σε τέτοια φάση ήμουν. Είπα μου,"μεγάλε κοίταξε να δεις, πουτάνα
τα έχεις κάνει και αντί να προσπαθείς να αλλάξεις λίγο την  εσωστρέφεια σου
κάθεσαι και μιλάς στον εαυτό σου".

Πήρα τις κλειδάρες μου και βγήκα στο δρόμο, δεν έβρεχε, καλοκαίρι ήταν.

Μπήκα στην αμαξάρα μου και γκάζωσα μες τα
κωλόστενα(πάλι καλά που δεν έφαγα και κανένα),
φτάνω στον προορισμό μου και κοκκαλώνω το αμάξι.
Το ραδιόφωνο έπαιζε Ζώρζ Πιλαλί,δεν ξέρω ποιος μαλάκας είχε εκπομπή
αλλά μου την χάλαγε γιατί ήμουν σε άλλη φάση
Μένω στο αμάξι και κοιτάω λίγο απ'έξω,κάνω μια να πάρω ένα τσιγάρο,
μα τα είχα αφήσει σπίτι,μόνο τις κλειδάρες πηρα.

Άνοιξα το παράθυρο και τραγούδησα ψιθυριστά τον εθνικό ύμνο
της Αργεντινής(αφού είχα κλείσει το ραδιόφωνο για να μην με αποσπά ),
ρίγη ενθουσιασμού και βαθύτατης συγκίνησης με διαπέρασε
σαν να είχα πετύχει το νικητήριο γκόλ της Αργεντινής
κόντρα στην Βραζιλία στον τελικό του μουντιάλ
στο τελευταίο λεπτό της παράτασης.

Βάζω μπρος  το αμάξι και την πουλέβω.
Σε όλο τον δρόμο του γυρισμού ένα πράμα με προβλημάτιζε.

Άλλα δεν θυμάμαι τι.




            

1 σχόλιο:

  1. Batistuta; Τι θέλει να πει ο ποιητής καλέ μου; Μοιάζει σαν τα τραγούδια αυτό το κείμενο. Ο Καθένας μπορεί να το μεταφράσει όπως θέλει. Μ'αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή