30.9.13

ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Mε λένε Πορδέλιο και είμαι ειρωνιομανής.
Ειρωνεύομαι ξεδιάντροπα οποιοδήποτε βρεθεί στο διάβα μου γιατί πολύ απλά μπορώ και θέλω να το κάνω.
Έχω τόσο μεγάλη δύναμη,νοητική και μυική,που δεν με σκιάζει φοβέρα καμμιά.Μπορώ να αναμετρηθώ με τους πάντες και να μην χάσω ποτέ,ούτε το θάρρος μου,ούτε την υπομονή μου,ούτε το μάτι μου.

Mε λένε Πορδέλιο και είμαι ειρωνιομανής.
Ειρωνεύομαι ξεδιάντροπα οποιοδήποτε βρεθεί στο διάβα μου γιατί πολύ απλά μπορώ και θέλω να το κάνω.
Έχω τόσο μεγάλη δύναμη,νοητική και μυική,που δεν με σκιάζει φοβέρα καμμιά.Μπορώ να αναμετρηθώ με τους πάντες και να μην χάσω ποτέ,ούτε το θάρρος μου,ούτε την υπομονή μου,ούτε το μάτι μου.

Mε λένε Πορδέλιο και είμαι ειρωνιομανής.
Ειρωνεύομαι ξεδιάντροπα οποιοδήποτε βρεθεί στο διάβα μου γιατί πολύ απλά μπορώ και θέλω να το κάνω.
Έχω τόσο μεγάλη δύναμη,νοητική και μυική,που δεν με σκιάζει φοβέρα καμμιά.Μπορώ να αναμετρηθώ με τους πάντες και να μην χάσω ποτέ,ούτε το θάρρος μου,ούτε την υπομονή μου,ούτε το μάτι μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου