23.8.12





Μάλερ



"Ρε μαλάκα κάποιος πάτησε το σκύλο μου" είπε ο Λίνος.
"Συλλυπητήρια. Ποιος ρε μαλάκα;" είπε ο Σάκης.
"Μια γειτόνισσα μου ρε μαλάκα" είπε Λίνος.
"Καλή ρε;" είπε Σάκης.
"Χοντρή είναι ρε" είπε ο Λίνος.
"Ναι μίλησε ο ζεν πρεμιέ" είπε ο Σάκης.
"Ρε μαλάκα άσε τις παπαριές, σου λέω μου πάτησε το σκύλο ρε" είπε ο Λίνος.
"Και τι θα κάνεις;" είπε Σάκης.
"Πήγα στη πόρτα της και της ζήτησα πενήντα ευρώ" είπε ο Λίνος.
"Γιατί;" είπε ο Σάκης.
"Για τα έξοδα της κηδείας" είπε ο Λίνος.
"Καλά ρε μαλάκα τι λες, έκανες κηδεία στο σκύλο;" είπε ο Σάκης.
"Ναι ρε μαλάκα, ναι να πούμε, έκανα κηδεία ρε, με παπά για σκύλους και με νεκροφόρα για σκύλους και με νεκροθάφτη για σκύλους, όλο το πακέτο να πούμε. Την παλιοχοντρή, δεν φτάνει που μου πάτησε το σκύλο μου να πούμε...να μη πιω και ένα ποτηράκι στην υγειά του Μάλερ ρε μαλάκα, να μη πιω;" είπε ο Λίνος.
"Ποιος είναι ο Μάλερ" είπε ο Σάκης.
"Ο σκύλος μου γαμώ την παναγία σου δεν καταλαβαίνεις κιόλας παλιομαλάκα" είπε ο Λίνος.
"Τι λες ρε μαλάκα, τι είναι αυτό το Μάλερ, τι όνομα είναι αυτό;" είπε ο Σάκης.
"Σάκη, σκάσε ρε μαλάκα και τράβα μέχρι πάνω να παραγγείλεις δυο Τζακ να τα πιούμε" είπε ο Λίνος. 
Ο Σάκης έκανε την χειρονομία της μαλακίας με το χέρι του κοιτώντας το Λίνο, μετά έκανε έναν μορφασμό αηδίας και μετά σηκώθηκε με τα χίλια ζόρια, άφησε μια κλανιά και πήγε μέχρι πάνω τα σκαλιά να φέρει τα καινούρια ποτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου