4.10.11

δε βαριέσαι;



Με φωνάζουν γιατρό.
Mε λένε Peter Firth και είμαι γιατρός.
Mερικές φορές βαριέμαι πολύ στο ιατρείο μου και σκέφτομαι ανέκδοτα.
Προχθές ηταν Κυριακη και δεν δούλευα,
έκατσα στο σπιτάκι μου και έπαιξα με τον Λάκη μου.
Λάκη λένε τον σκύλο μου,
είναι το μόνο πού εχώ άπο τότε πού έφυγε η
γάτα μού η lucky.

Η αγαπημένη μου φράση είναι το
"δε γαμιέται;"
που αλλάζω καμμια φορά σε
"δε βαριέσαι;"
ανάλογα με τον συνομιλητή.
Επίσης λέω συχνά:
"στ'αρχίδια μου".
Αισθάνομαι ωραία όταν το λέω.
Η αλήθεια είναι οτι δεν ενδιαφέρομαι και πολύ,
το μόνο πού θέλω είναι να περνάει η ώρα,
να πηγαίνω σπίτι μου και να παίζω με το σκυλί μου.  

Οι πελάτες μου εχούν μειωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια.
Σήμερα δεν έχει μπεί άνθρωπος.
Κάθομαι εδώ σαν τον μαλάκα και περιμένω κάνα άρρωστο να εμφανιστεί μπας και περάσει λίγο η ώρα, αλλά κανείς.

Δε γαμιέται;
Στ'αρχίδια μου.

Τρεις η ώρα φεύγω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου