7.10.11

~ δείγμα 147 λέξεων από νέο μυθιστόρημα



1.      Αρκούδα/Πάντα, email#137

Δανάη γειά,

    Νομίζω πως μου λείπει ο παππούς και η γιαγιά. Τους θυμάσαι; Ήμουν 5 χρονών όταν η γιαγιά με τάιζε τον εμετό μου επειδή είχα ξεράσει την κρέμα φρούτων που με τάιζε γιατί ήταν απόκριες και η γιαγιά είχε ανοίξει την πόρτα και ένα παιδί με κουστούμι ιπποπόταμου και ένα άλλο με κουστούμι μάγισσας είχαν μπει μέσα στο σαλόνι και εγώ είχα φοβηθεί και ξέρασα την φρουτένια μου κρέμα στο τραπέζι, δίπλα από το πιάτο. Η γιαγιά, μετά που έφυγαν τα παιδιά με τα κουστούμια, συνέχιζε να με ταίζει εμετό λέγωντας πως ήταν «μια χαρά» ο εμετός και πως δεν ήταν εμετός αλλά ήταν φρουτένια κρέμα που απλά είχε βγει από το στόμα μου αλλά εγώ ήξερα πως ήταν εμετός γιατί δεν είχε βγει από το στόμα μου αλλά από το στομάχι μου. Μετά από λίγο είχε έρθει η μαμά και η γιαγιά σταμάτησε να με ταΐζει εμετό.




all rights reserved στελιος παπαγρηγορίου
   
   



1 σχόλιο: