27.11.12

NEVERMIND THE BLASPHEMY #2

ΣΤΕΛΑΚΗΣ - megales alithies sto toixo tou ai giorgi stis pateles



Ήμανε με το σκύλο μου στη πλατεία της Αλικαρνασσού και λέω από μέσα μου ρε δε πάω να ρίξω κανα σπρέιτ στις Πατέλες γιατί και πολύ μου την είχε σπάσει ο άη γιώργης που ήτανε κι στη μέση μέση η εκκλησία εννοώντας. Παίρνω το σκύλο μου που τονε φωναζω Ανέστη και πάμε και αγοράζομαι σπρέυτ από το μαγαζί με τα σιδερικά. Τρέχω σαν δαίμονας και γράφω αυτό το συνθυματάκι και εκείνη τη στιγμή τέλειωνε ο εσπερινός γιατί ήτανε της αγίας Μυρτυλίας  και μια γριά πετάχτηκε από το παράθυρο σαν ιπτάμενη βδέλλα και με πατάει ένα μουνίδι στη μύτη και όχι δεν έκανα λάθος δεν μου έκατσε μπουνίδι αλλά ΜΟΥΝΙΔΙ γιατί έκατσε πάνω στη μάπα μου σα χταπόδι και άρχισε να τις πομολιές με το γέρικο της τέτοιο και βρωμούσε πατατίλα και γεροντίλα και λιβάνι και έκανα εμετό και ο σκύλος της δάγκασε το κανί και έγλυφε τον εμετό και ευτυχώς η γριά ξαναμπήκε στην εκκλησία γιατί ο παπάς φώναξε ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΤΟΝΙ. Το συνθυματόνι μου το γραψα πάντως αλλά ακόμα μυρίζω πατατίλα και λάμπα.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου