1.11.12

NEVERMIND THE BLASPHEMY

 ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Σήμερα ξύπνησα και αισθανόμουν σαν κάποιος να είχε χέσει μέσα  στο κεφάλι μου με αποτέλεσμα να μην μπορώ να σκεφτώ τίποτα.
Συνειδητοποίησα από νωρίς πως δεν ήταν η μέρα μου 
και αποφάσισα να κάνω κάτι για να μην πεθάνω από πλήξη και δυστυχία.
Θυμήθηκα,τότε που παίρναμε τα σπρέι και τους μαρκαδόρους μας και βανδαλίζαμε  αυτή τη πόλη που κοιμάται και νομίζει ότι σκίζει που λέει και ο Βούλγαρης(ο υιός).
Αποφάσισα να κάνω το ίδιο.Να πάρω τους μαρκαδόρους και τα σπρέυ μου και να γράψω σε τοίχους,σε καρτοτηλέφωνα,σε βιτρίνες και παγκάκια.Ξεκίνησα πρώτα από τη γειτονιά μου και από το γηπεδάκι που υπάρχει δίπλα στο σπίτι μου.
"ΑΕΚΑΡΑ ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ"έγραψα μην έχοντας ιδιαίτερη έμπνευση με τα σκατά ακόμα να μου κολλάνε τον εγκέφαλο.
Μετά έκανα μερικά βήματα πίσω να καμαρώσω το σύνθημα μου και παρατήρησα ότι είχα γράψει "ΑΕΚΑΡΑ ΡΕ ΦΑΣΙΜΟΥΤΡΑ". Ξενέρωσα.
Γύρισα στο σπίτι και έβαλα το κεφάλι μου κάτω από τη βρύση για κάνα τέταρτο μέχρι να καταλάβω ότι δεν την είχα ανοίξει.Την άνοιξα και έκατσα εκεί για πέντε λεπτά ακόμα.
Το σχέδιο ήταν να περιμένω μέχρι να βραδιάσει λίγο,να πάρω τηλέφωνο κάνα ρεμάλι φίλο μου και να πάμε σε μέρη που συχνάζουμε και να αφήσουμε το στίγμα μας.
Πήρα τον Στέλιο που όπως και να το κάνουμε είναι ο καταλληλότερος για τέτοιες περιπτώσεις...
Μοιράσαμε τους μαρκαδόρους μας και χωριστήκαμε.Ο Στέλιος θα πήγαινε στα φασιστοστέκια.Είναι κομάντο.
Εγώ προτίμησα να πάω σε πιο φιλόξενα μέρη για αρχή και να βρώ μετά τον Στέλιο.
Αφού εξάντλησα τα φιλόοπαδικά και αντιφασιστικά μου αισθήματα με συνθήματα του τύπου "ΑΕΚΑΡΑ ΕΒΙΒΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΗΔΑ" και "ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΚΟΚΕΡΗ" πήγα να βρώ τον Στέλιο που είχε φτάσει στην Αλικαρνασσό η χάρη του.
Δώσαμε ραντεβού στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου απέναντι από τους φασίστες που έχουν ανοίξει και γραφεία πανάθεμά τους.Ο Στέλιος που είναι ιδιαίτερα ευρηματικός τους έστειλε το δικό του μήνυμα..
  





ΣΤΕΛΑΚΗΣ

Εγώ ρε παιδιά σηκώθηκα σήμερα και είχα όρεξη να πάω να ανάψω ένα κεράκι στην Αλικαρνασσό στην εκκλησία γιατί είχα δει ένα κακό όνειρο πως ήμουνα λέει σε ένα καράβι και έκανα το καπετάνιο και φορούσα τη νιτσεράδα μου ανάποδα αλλά με το που πάω στην εκκλησία εκεί μου τη πέσανε κάτι χουλιγκάνες γριές φασίστριες και μου λέγανε πως είμαι λέει και καλά αληταράς και πακιστανός και αλβάνα τελειωμένη που δίνω κώλο στη Πλαστήρα το βράδυ και πως και τις επόμενες εκλογές θα με βάζανε να ψηφίσω Νέα Δημοκρατία με το έτσι θέλω αλλά εγώ τα πήρα στο κρανίο και τους λέω έτσι είστε ρε καργιολέτες θα σας δείξω εγώ...και πήγα πάλι σπίτι και πήρα το σπρέυτ το κόκκινο και τους έγραψα ένα συνθηματάκι να το θυμούνται οι λούγκρες και ο παπάς με πήρε κυνήγι και μετά πήγα από του Γιωργάκη στο Ατσαλένιο και πήγαμε και πήραμε φρεντάρες από το μαγαζάκι αλλά δεν λέω πιο για να μην κάνω διαφήμιση που έχει και γαμώ τα γκομενάκια μέσα και σου δίνουνε δώρο και σοκολατάκια αμα είσαι ομορφόπαιδο σαν και του λόγου μου. αμέ. γαμώ περάσαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου