15.2.14



Γαμώ είμαστε

Είμαι αυτιστικός
Πίνω μπύρες και ρεύομαι
Καπνίζω στριφτό
Βρίζω το τοπικό μου σούπερ μάρκετ
Γιατί μου χρεώνει
Την εξάδα τις Άλφα
5.40 ευρώ
Γαμώ την παναγία μου
Πληρώνω και απαιτώ
Είμαι καταναλωτης ρε μουνιά
Έχω και σκύλο,
Δεν είμαι “πράσινος”
Δεν είμαι οικο-λογιστής,
Πετάω παντού σκουπίδια
Κρύβω σκουπίδα και στις μασχάλες μου,
Κλαίω μετά και τα μαζεύω,
Με μαλώνει η γυναίκα μου,
Τρίβω το κωλί μου σε τοίχους,
Τρώω χόρτα άψητα και μετά τρώω πίτσα
Τη χειρότερη και πιο λαδερή πίτσα
Που υπάρχει σε όλο το σύμπαν
Το Ηράκλειο είναι η πόλη μου
Εδώ μεγάλωσα
Εδώ πέθανα
εδώ αναστήθηκα
εδώ χέζω,
Εδώ δεν ζω καθόλου όπως θα ήθελα
Δεν ξέρω πως θα ήθελα
Να ζω
Η Κρήτη βουλιάζει κάθε μέρα
ένα εκατοστό
γι' αυτό δεν χοροπηδάω ποτέ
στο κρεβάτι.
Γαμώ είναι,
Ξέρω μόνο πως θέλω να βγάζω πολλά
Λεφτά και να έχω γκόμενες με
Βαμμένα μουνιά στο πρόσωπο και βυζάρες
γεμάτες γαλατάκι,
Και να πίνω μπύρες
Και σφηνάκια ουίσκι καπάκι,
Και ρακή και κόκα κόλα,
Χάπια άμα υπάρχουνε και φούντα αλβανία,
Είμαι μαλάκας
Θα ανοίξω τσοντάδικο
Με τη γυναίκα μου
Θα είναι μαλακία
Αλλά θα μου αρέσει
Θα μπω μέσα με τα μπούνια
Είμαι ψυχαναγκαστικό τέρας
Γι’ αυτό.
Άμα δεν πάει καλά το τσοντάδικο
Θα το κλείσω και
Θα πεθάνω στη ψάθα
Ή θα με βάλουνε καμιά φυλακή και θα κάνω
Τατουάζ και θα είμαι
Και ο πρώτος γκόμενος
μέσα στη φυλακή
θα μου πέφτει
συνέχεια το σαπούνι μάλλον.
«έλα τώρα χοντρέ αφού ξέρεις τι είναι» λέω στο πελάτη
«μου βάζεις δύσκολα… για στάσου...με είπες χοντρό» λέει ο πελάτης,
«είσαι χοντρός» λέω εγώ
«θα το πω στον διευθυντή σου» λέει ο χοντρός.
«στ’ αρχίδια μου…μη το πεις…συγνώμη» λέω εγώ φοβισμένος μην χάσω τη δουλειά μου.
Είμαι θεός,
Είμαι τρομερός,
Είμαι ο καλύτερος,
Κάνω ότι χρειαστεί,
Δίνω μόνο,
δίνω σπέρμα.
Γαμώ είμαι.
Γαμώ είμαστε.


http://steliospapagrigoriou.blogspot.gr  * μπυρόρακο για το μεσσία * ΠΥ-ΗΜΑΤΑ * προσεχώς από εκδόσεις λούμπεν












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου