11.2.14






Αλκαλική διατροφή

Είμαι ανίκανος να κάνω
Αλκαλική δίαιτα
Προσπαθώ αλλά όλο
Μαλακίες κάνω ρε
Πούστη, όλο καπνίζω
Πίνω ξύδια σαν γίδα
Η γλώσσα μου πρήζεται
Σαν του διαβόλου, η
Πούτσα μου πρήζεται
Και καβλώνω στο σπίτι
Έρχεται η γυναίκα μου
Και πηδιόμαστε σαν κουνάβια
Το ph του αίματος μου
Είναι όξινο, θέλω να
Χώσω ένα δάχτυλο
Στον κώλο του θεού
Δεν γίνονται όμως αυτά
υπάρχει το καταστατικό
και η ιεραρχία,
πρέπει πρώτα να χώσω δάχτυλο
στο δικό μου κώλο.
Το συκώτι μου κολυμπάει
Στη σπιρουλίνα και στον
Κουρκουμά, παίζω ζάρια
Και κάνω τατουάζ μόνος μου
Στον εαυτό μου σαν εκείνο
Το μαλάκα στην ταινία.
Είμαι λίγο αυτιστικός
Δεν ξέρω πως γράφεται το
Αυτιστικός.
Σκατά στα μούτρα μου
Σκατά στο αίμα,
πάει η αλκαλική δίαιτα
έκανε φτερά μαζί με τις μπύρες
και τις ρακές
και το κρασί
και το προφιτερόλ
το γαμημένο
είναι νόστιμος ο θάνατος.
Είναι πολύ νόστιμο.
Είναι νόστιμος ο πουσταράς.

http://steliospapagrigoriou.blogspot.gr  * μπυρόρακο για το μεσσία *  προσεχώς από εκδόσεις λούμπεν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου