18.6.12


Ήταν θέμα καμπύλωσης.

"Μάκη το ξέρεις ρε μαλάκα μου πως ο χωροχρόνος καμπυλώνει και έτσι εμείς υπάρχουμε και είμαστε εδώ και λέμε μαλακίες;" είπε ο Σάκης.
"Κόψε ρε μαλάκα μου τις μαλακίες σου, δεν καταλαβαίνω τίποτα από αυτά τα περίεργα" είπε ο Μάκης.
"Ναι ρε σου λέω μαλάκα μου, *ο χρόνος και ο χώρος καμπυλώνουν και έτσι έχεις ψωλή και η ψωλή σου μετά με τη σειρά της καμπυλώνει το χωροχρόνο και μετά γίνεται κάτι άλλο στη Βενεζουέλα ή κάπου αλλού σε κάποιο άλλο κωλοχώρι ή  κάπου εδώ πιο κάτω" είπε ο Σάκης ενθουσιασμένος.
"Ναι ρε μαλάκα μου και μέτα έρχεται και ο Στάλιν εκεί που χέζω και μου λέει καλημέρα μαλάκα μου, πως πάει το χέσιμο καλά; εγώ πήγαινα σε ένα γκουλάνγκ να πούμε να κάνω βίζιτα και είπα δν περνάω και από το μαλάκα το Μάκη να του πω ένα γεια και να τον ρωτήσω πως πάει το χέσιμο και αν του βγαίνουν οι κουράδες" είπε ο Μάκης ειρωνικά.
"Καλά μαλάκα μου σε λέω είσαι άσχετος μαλάκα μου ε, αυτό γίνεται μαλάκα, γίνεται να πούμε κι ας μη το πιστεύεις να πούμε" είπε νευριασμένος ο Σάκης.
"Καλά κλάσε λίγο μαλάκα μου, αυτά δεν γίνονται μαλάκα μου" είπε ο Μάκης.
"Καλά μαλάκα μου, εγώ θα κλάσω αλλά κάτι μπορεί να γίνει στην Ινδονησία που θα το μετανειώσεις πικρά" είπε ο Σάκης πεισμωμένος.
"Πάνε πάρε τσιγάρα μαλάκα μου και άσε τις μαλακίες να πούμε με την Ινδονησία και τις παπαριές σου" είπε ο Μάκης.
Ο Σάκης πήγε για τσιγάρα και όταν ξαναγύρισε είχε ξεχάσει το όλο σκηνικό και του είχε φύγει ο θυμός.
Υπέθεσε πως και αυτό ήταν θέμα καμπύλωσης του χωροχρόνου και πως η μάζα του θυμού του κάπου είχε κρυφτεί και περίμενε υπομονετικά να μεταμορφωθεί σε κάτι άλλο.
Κανείς δεν ήξερε σε τι θα μεταμορφωνόταν τελικά.



*(η γεωμετρία του χωροχρόνου σχετίζεται με τα φυσικά χαρακτηριστικά της ύλης κ' τούμπαλιν) Α. Άινσταιν.

1 σχόλιο: