26.6.12



Ζελεδάκι να βάλω;


"Και σου το πα ρε Μανώλη, ετούτος εδώ θα είναι ζόρικος" είπε ο Λοχίας.
"Ε μα είδες μα μαλλούρα που μου την είχε να πούμε που πας ρε με τέτοια τζίβα ρε" είπε ο κουρέας.
"Ρε παιδιά ακόμα εδώ είμαι ρε παιδά λίγο τακτ ρε παιδιά ακούγεστε" είπε ο φαντάρος.
"Σκάσε βρε με τόση τρίχα ρε που πας ρε" είπε ο Λοχίας.
"Χίπης θα είναι ρε" είπε ο κουρέας.
"Δεν είμαι χίπης ρε παιδιά απλά έχω πολύ μαλλάκι ρε αυτό είναι" είπε ο φαντάρος.
"Σκάσε παιδί μου, χίπης είσαι, αμα σου λένε ότι είσαι χίπης είσαι χίπης τελείωσε να πούμε" είπε ο Λοχίας.
"Μα ρε παιδιά εγώ Ι5 ήρθα να πάρω γιατί με κουρεύετε;" είπε ο φαντάρος.
"Ι5;" είπε ο κουρέας.
"Και τι κάνεις εδώ βρε παιδί;" είπε ο λοχίας.
"Δεν ξέρω ρε παιδιά να πούμε εδώ με φέρανε κι εδώ ήρθα να πούμε τι να κάνω" είπε ο φαντάρος.
"Καλή σαρακοστή, τώρα την έπαιξες τη κουρά, ζελεδάκι να βάλω;" είπε ο κουρέας που μόλις είχε τελειώσει το κούρεμα.
"Ε βάλε του παιδιού ζελεδάκι" είπε ο λοχίας.
"Μη βάλεις δεν μαρέσει ο ζελές, μου κάνει άσχημο κεφάλι" είπε ο φαντάρος.
"Μια που έπαιξες τη κουρά δε κάθεσαι να κάνεις και το φανταρικό ρε παιδί;" είπε ο λοχίας.
"Μπα άστο καλύτερα μωρέ παιδιά, δεν είμαι εγώ για τέτοια" είπε ο φαντάρος και σηκώθηκε και κάποιος του έδειξε το σωστό γραφείο να πάει να πάρει την αναβολή και του χρόνου πάλι κούρεμα τσαμπέ από τα ελληνικά στρατά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου